Gummaruskoor zingt in de Lourdeskerk

Gummaruskoor zingt in de Lourdeskerk in Bergen op Zoom

Het is al een aantal jaren een mooie traditie dat het Gummaruskoor in het najaar een viering in de Lourdeskerk in Bergen op Zoom muzikaal opluistert. Op zaterdag 18 november 2023 heeft het Gummaruskoor gezongen in de viering van 17.00 uur, met voorgangers pastoor Paul Verbeek en diaken Anton Janssen. Het was een sfeervolle viering, met een toepasselijke lezingen over ‘talenten’. Het Gummaruskoor gebruikt graag haar muzikale talent om te zingen in de vieringen, zowel in de eigen parochie als daarbuiten.

Na afloop van de viering was er een gezellig samenzijn met een broodmaaltijd op de pastorie van de parochie. Wij bedanken de Lievevrouweparochie voor haar gastvrijheid!

Heeft u interesse om bij het Gummaruskoor te zingen? Het koor repeteert iedere donderdagavond van 19.30 tot 21.00 uur in de Gummaruskerk. U bent van harte welkom.